Beoordelingen van Bram Ladage Schiedam

Recente recensies van Bram Ladage Schiedam

5 sterren na 107 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk. Fijne app, makkelijk te bestellen, eten nog lekker op temperatuur. Blijft voor herhaling vatbaar.

Reactie van Bram Ladage:Wauw Linda, wat een geweldige review! 🤩 Bedankt hiervoor. Liefs, Team Spaland

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit top. Het bezorgen duurde veel te lang. We moesten 1.45 minuten wachten. Dit is veel te lang. Ik heb nog 2 keer gebeld om te vragen waar de bestelling bleef. Zelf zou ik als een klant zo lang moet wachten de klant verassen om iets cadeau te geven. Geef een paar milkshakes gratis weg. Je geeft de klant dan een veel beter gevoel en het scheelt je weer een negatieve recensie :) De eigenaar van deze zaak zou moeten denken; Stel ik moet 1.45 minuten wachten op een bestelling wat zou ik daarvan vinden? Blijf je in de klant verplaatsten en doe het gewone ongewoon goed 👍

Reactie van Bram Ladage:Beste Hans, Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten dan dat bij ons de norm is. U bestelde op een zeer druk tijdstip, waardoor het helaas iets langer duurde dan normaal. Wij hebben uw bestelling om 17:37 uur ontvangen en de bezorger was om 18:40 uur bij u. Nogmaals onze excuses voor de ietwat langere wachttijd. Wij zijn blij dat de bestelling gesmaakt heeft, hier doen wij het uiteraard allemaal voor. 🤩 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal gesproken zeer tevreden. Nu 2 uur lang gewacht op een bezorging die vervolgens niet zo warm meer was en de milkshakes waren waterig geworden.

Reactie van Bram Ladage:Beste Valerie, Onze excuses voor de wachttijd, het klopt dat het vanavond erg druk was, waardoor de wachttijden iets zijn opgelopen. Het is echter zo dat uw bestelling om 17:09 uur geplaatst is en om 18:10 bezorgt. Dit is langer dan dan u van ons gewend bent en hiervoor onze excuses. Erg vervelend dat uw milkshakes ook niet zo waren als u van ons gewend bent, bij uw volgende bestelling krijgt u deze van ons erbij. Veel liefs, Team Spaland🥰

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het rietje van de milkshake was plat, en de bezorging duurde erg lang: 1 uur 15 min. Verder was de eten goed

Reactie van Bram Ladage:Beste Sem, Wat fijn om te horen dat de bestelling gesmaakt heeft, hier doen wij het uiteraard allemaal voor.🤩 Onze excuses voor het platte rietje, dat drinkt inderdaad lastig, we gaan er op letten dat dit niet meer gebeurd.👍 Veel liefs, Team Spaland

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat was érg taai en niet lekker. De bezorger stond verkeerd, na uitleg nog meerdere keren. Tussen 1e telefoontje van verkeerd staan, tot uiteindelijke bezorging zat bijna een half uur. Het eten was dus koud en héél taai. Helaas niet opgegeten dus.

Reactie van Bram Ladage:Beste Lindsay, Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens was, dit is uiteraard niet onze bedoeling. Onze bezorger was nog nooit bij u op het adres geweest en het was helaas nogal lastig te vinden. In ons systeem wordt uw adres niet goed herkend, hierdoor heeft onze bezorger ook meerdere malen contact met u gehad. U ontvangt van ons nog een mail met hierin een vergoeding op een volgende bestelling. Nogmaals onze excuses. Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 07-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat, burger en kroket heerlijk als altijd. De berenklauw was te hard gebakken helaas

Reactie van Bram Ladage:Hoi Karin, Bedankt voor de goeie feedback🤩, hier kunnen wij wat mee. Wij zijn blij dat het gesmaakt heeft. Wat betreft de berenklauw, hier gaan wij direct mee aan de slag. Alles wordt gebakken met een timer, maar dan zal deze aangepast moeten worden. De volgende keer zal deze weer net zo lekker smaken als u van ons gewend bent. Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 07-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en lekker warm.

Reactie van Bram Ladage:Bedankt voor deze top review Ash! ⭐ Dat motiveert ons weer om door te gaan.👊 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 07-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was zoals altijd lekker. Enige minpuntje is dat het niet meer echt heet was en daardoor was het het net niet. De snacks waren wel goed warm en lekker. De bezorging was super snel en goed!

Reactie van Bram Ladage:Hoi Ali, Wat jammer dat de bestelling het net niet was. Wanneer patat wordt afgehaald om thuis op te eten, verliest het inderdaad iets van de warmte. Dit geldt ook zo voor bezorgen. Wij doen er natuurlijk ons uiterste best voor om de bestelling zo heet mogelijk bij jullie af te leveren. We zijn blij dat de bestelling wel goed gesmaakt heeft, daar doen wij het natuurlijk allemaal voor! 😁 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 06-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd precies op de aangegeven tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Reactie van Bram Ladage:Bedankt voor de super goeie review Marco! ⭐ Hier worden wij blij van. 😁 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 06-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer genoeg twee dezelfde milkshakes terwijl ik aardbei en vanille had besteld. Maar verder was alles goed.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Leonie, Onze excuses van de milkshakes, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wel is het zo dat wij zijn overgestapt op andere siropen, deze zijn op basis van natuurlijke kleur en smaakstoffen, dus is de aardbei iets minder overheersend als dat hij was. We zijn blij dat verder alles naar wens was. Veel liefs, team Spaland 🥰

, 05-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling snel en lekker warm afgeleverd en het smaakte prima!

Reactie van Bram Ladage:Dankjewel wel voor de 5 sterren ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Martin. Hier worden wij een partijtje blij van!😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 04-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima voorelkaar!!

Reactie van Bram Ladage:Peter💪🏻🥰

, 03-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was precies op tijd en super lekker (zoals altijd!)

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Anita voor jouw compliment 😀. Hier doen wij het allemaal voor....😍💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 03-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd. Voor het eerst besteld voor een verjaardag. Alles was nog warm/heet. En het was veel te veel, dus zeker niet gierig 👍

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor deze geweldige review 💪🏻. Hier doen wij het allemaal voor...😍 Door jouw review motiveer jij ons om zo door te gaan in deze lastige periode. Liefs, team Spaland🥰

, 03-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd vriendelijk en vrolijk warm en lekker

Reactie van Bram Ladage:Kijk, hier worden wij nou blij van!😀 Dank je wel voor jouw positieve review.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 03-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk besteld, en ondanks de drukte toch ruim op tijd ons eten binnen. Echt top. Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Linda voor jouw compliment 😀. Hier doen wij het allemaal voor....😍💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 01-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beiden prima voor elkaar!! Lekker warme producten en prima op tijd bezorgd!!

Reactie van Bram Ladage:Bedankt weer voor de geweldige review Peter! Hier worden wij heel blij van. 😁 veel liefs, Team Spaland 🥰

, 28-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top netjes en warm geleverd

Reactie van Bram Ladage:Kijk, hier worden wij nou blij van!😀 Dank je wel voor jouw positieve review.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd en goed van temperatuur en lekker natuurlijk

Reactie van Bram Ladage:Kijk, hier worden wij nou blij van!😀 Dank je wel voor jouw positieve review.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was prima. Alleen misten we de zakjes mosterd en was het eten een kwartier later klaar dan afgesproken.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Karin voor jouw review.💪🏻 We kunnen niet altijd beloven precies op tijd te zijn, maar we doen natuurlijk wel onze uiterste best om de juiste tijden te behalen. Sorry dat we het zakje mosterd zijn vergeten, we zullen daar beter op van letten. Maar gelukkig heeft het wel gesmaakt en dat is het allerbelangrijkste 😍 Liefs, team Spaland🥰

, 27-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top !

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Nikki voor jouw 5 sterren review 😀. Hier worden wij blij van en het motiveert zeker om door zo door te gaan in deze lastige periode.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 26-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam 20 minuten te laat en was niet meer lekker warm!

Reactie van Bram Ladage:Hoi Peter, Wat vervelend dat de bestelling te laat was, onze excuses hiervoor. Dit komt omdat de bezorger helaas even moest zoeken naar een adres van een andere bestelling die tegelijk mee is gegaan. U ontvangt ook nog een mail met onze excuses. Veel liefs, Team Spaland

, 25-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bestellen gaat makkelijk en stond precies op tijd klaar.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Merei voor jouw compliment 😀. Hier doen wij het allemaal voor....😍💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 23-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, goeie en lekkere eten, en als je patatbox besteld voor 4 personen kan makkelijk 6 mensen eten

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Admir voor deze geweldige review 💪🏻. Hier doen wij het allemaal voor...😍 Door jouw review motiveer jij ons om zo door te gaan in deze lastige periode. Liefs, team Spaland🥰

, 23-03-2021

Kwaliteit:

Rating

lekker gegeten, makkelijk te bestellen en op de juiste tijd klaar om op te halen, perfect geregeld en heel leuk en enthausiast personeel die hun werk met passie bereiden

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Arthur voor jouw positieve review 💪🏻. Dit motiveert ons zeker om zo door te gaan.😀 We hopen je snel weer te zien.😍 Liefs, team Spaland🥰

, 22-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor jouw 5 sterren.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 21-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toppie..

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor jouw leuke review Patries 😀. Hier worden wij blij van! Liefs, team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima geregeld!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Willem voor jouw 5 sterren.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 21-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was zoals altijd prima maar ik had de cheddar-galepenos schuit, en ik kreeg een kale schuit...zonder saus. Alleen patat.

Reactie van Bram Ladage:Ohhh Jan🙉, sorry, sorry... We zijn dit inderdaad vergeten....we hebben hier in de drukte daar overheen gelezen. Zou je bij je volgende bestellingen dit in de opmerking erbij kunnen zetten. Dan krijg je de volgende keer een Cheezer schuit van ons erbij. Nogmaals onze excuses en we gaan er beter op letten. Dank je wel voor je berichtje. Liefs, Team Spaland🥰

, 18-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch!

Reactie van Bram Ladage:Wat een fantastische review, hier worden wij toch een partijtje blij van.😀 Liefs, Team Spaland🥰

, 16-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, en snel bezorgd!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Fam Jansen voor deze mooie 5 sterren .⭐️ Hier worden wij echt blij van!😀💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 15-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bestelling online gedaan met tijd ophalen. Was uitstekend. Klaar op tijd en de kwaliteit was heerlijk. Top. Aanrader dus.

Reactie van Bram Ladage: Dank je wel Peter voor jouw 5 sterren⭐️. Dit waarderen wij enorm en motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 15-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een snelle bezorging zeg, en wat handig dat de tip gelijk met de bestelling betaald kan worden. Toppie!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Marina voor deze mooie 5 sterren .⭐️ Hier worden wij echt blij van!😀💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers, warm, super !

Reactie van Bram Ladage: Dank je wel Ellen voor jouw positieve review 😀. Dit motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles weer prima voorelkaar. Heerlijke producten, nog lekker warm en op tijd bezorgd!!

Reactie van Bram Ladage: Dank je wel Peter voor jouw positieve review 💪🏻. Dat we zo snel kunnen bezorgen komt door onze nieuwe bezorgfietsen.😁 Heb je ze al gezien?🚴‍♂️🚴‍♂️ En natuurlijk ook door onze geweldige bezorgers! Liefs, Team Spaland🥰

, 13-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel HL voor jouw positieve review 😀. Dit motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 12-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Zou om 18 uur klaar staan. 18:10 kreeg ik de tas met producten. Ietswat jammer.

Reactie van Bram Ladage:Beste klant, Inderdaad een beetje jammer dat wij uw bestelling niet op tijd klaar hadden staan. Precies op dat tijdstip ging net onze pindasaus pomp kapot en aangezien onze medewerkster in de drukte deze snel moest repareren omdat u pindasaus bestelde en meerder “klanten”met u....heeft u helaas iets langer moeten wachten, zodat wij u toch nog konden voorzien van onze heerlijke pindasaus. Liefs, Team Spaland🥰

, 11-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel fijn dat er nu een eigen bezorgservice is. Het eten was er snel, alles was nog lekker warm en met een glimlach bezorgd.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Esther voor jouw positieve review 😍. Wij vinden het ook fijn dat we nu eindelijk zelf kunnen bezorgen. We hopen hiermee dezelfde beleving mee te geven. Wij geven jouw die glimlach en jij nu de onze.🤩 Liefs, team Spaland🥰

, 10-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor deze mooie 5 sterren fam Manar.⭐️ Hier worden wij echt blij van!😀💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 08-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging alleen patat iets te ver door gebakken

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Chantal voor jou review 😀. Wij bakken de patat op een timer, zodat de kwaliteit altijd hetzelfde is. Zou u de volgende keer in de opmerkingen willen aangeven dat u de patat iets zachter gebakken wil hebben? Dan houden wij dat uiteraard rekening mee 😁 Liefs, team Spaland🥰

, 08-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke friet. Super snel bezorgd

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Sely voor jouw positieve review 😀. Dit motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 06-03-2021

Kwaliteit:

Rating

We kregen 1 patat te weinig en inplaats van rundvleeskroketten kregen we kalfskroketten.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Cheyenne, Wat vervelend dat u 1 patat miste, onze excuses hiervoor. Zou u de volgende keer in de opmerkingen willen zetten dat u nog 1 patat te goed heeft, dan krijgt u van ons nog dat heerlijke brammetje. Bedankt voor de 5⭐, wij gaan natuurlijk ons uiterste best doen om die te blijven verdienen. Veel liefs, Team Spaland

, 06-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor deze mooie 5 sterren fam Bravenboer.⭐️ Hier worden wij echt blij van!😀💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ja hoor, lekker brammetje gewoon een soort vanzelf bij je thuis! Super! Fijne bezorging en de vertrouwde goede kwaliteit!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Conny voor jouw geweldige review. 😍 Fijn dat het zo vertrouwd voelt. Daar doen wij het natuurlijk voor.💪🏻🚴‍♀️ Liefs, Team Spaland🥰

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel geleverd 👍👍👍👍👍

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Esbach voor jouw positieve review 💪🏻. Dat we zo snel kunnen bezorgen komt door onze nieuwe bezorgfietsen.😁 Heb je ze al gezien?🚴‍♂️🚴‍♂️ En natuurlijk ook door onze geweldige bezorgers! Liefs, Team Spaland🥰

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Super service, lekker eten, fantastische gastvrouw

Reactie van Bram Ladage:Beste Abbas, Bedankt voor de fantastische review! ⭐ Dit motiveert ons om allemaal zo'n fantastische gastvrouw te worden.😉 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 04-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vorige keer kreeg de bezorger de toelichting niet mee en stond hierdoor bij de verkeerde ingang en had ik lauwe patat. Vandaag zaten in het tasje met de goede bon eraan geniet niet de producten die ik had besteld. De bezorger heeft het uiteidelijk prima opgelost.

Reactie van Bram Ladage:Beste Paula, Wij begrijpen dat dit vervelend is en dat het niet zou mogen gebeuren. Gelukkig dat dit tijdig is opgemerkt en heeft de bezorger dit nog kunnen oplossen. Zo heeft u toch nog van uw heerlijke brammetje kunnen genieten. Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 03-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Netjes op tijd gebracht en een beleefde bezorger.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Peter voor jouw mooie review 💪🏻. We zullen het compliment doorgeven aan onze bezorger. 😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Kris voor jouw 5 sterren⭐️. Dit waarderen wij enorm en motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, team Spaland🥰

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dankjewel wel voor de 5 sterren ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Hier worden wij een partijtje blij van!😁 Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top, vlot geleverd. Zeer vriendelijke bezorgster. Frites en snacks waren vers knapperig en goed warm.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Lisette voor jouw geweldige beoordeling.😁 Leuk dat je zo tevreden bent over onze eigen bezorgers.💪🏻🚴‍♀️ Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles keurig op tijd en heerlijk, alleen jammer dat er 1 patat te weinig was geleverd.Maar gelukkig genoeg om te delen met elkaar

Reactie van Bram Ladage:Beste Willeke, Bedankt voor de mooie 5⭐, hier worden wij hartstikke blij van😁. Vermeld u de volgende keer even dat u nog een heerlijk brammetje tegoed heeft? Dan krijgt u deze uiteraard van ons. Wij zijn blij dat het in ieder geval gesmaakt heeft. Veel liefs, Team Spaland

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima. Het was op tijd en lekker

Reactie van Bram Ladage:Beste Arno, Hier doen wij het voor.💪🏻 Super bedankt voor deze prachtige review, hier worden wij helemaal blij van!😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 26-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lauw warm bij ontvangst en snel afgekoeld waardoor de eerste frietjes te doen waren maar daarna koud. Bij de Hamburger was de saus eruit gelopen en bleef achter in het bakje. Mm mm, nee, was hem niet.

Reactie van Bram Ladage:Beste Eric, Wat jammer dat uw bestelling niet geheel naar wens was. Direct na bereiding vertrekt onze bezorger om de bestelling zo warm mogelijk te bezorgen. Ook zijn de afstanden maximaal 10 minuten, om zo de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Hier doen wij juist ons uiterste best voor. Wij zullen dan ook direct op zoek gaan naar een oplossing om de bestelling langer warm te houden. Bij het eten van een heerlijk sappige dubbeldik burger, kunnen wij helaas niet garanderen dat u schone vingers houdt😉 maar wij zullen de volgende keer wel extra servetten bij uw bestelling doen. Wij gaan ons uiterste best doen om de volgende keer die 5 sterren ⭐binnen te slepen. Veel liefs, Team Spaland🥰

, 26-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De toelichting die ik had gegeven bij de bestelling ingang B van de flat was niet bekend bij de bezorger. Dus bezorger eerst bij de verkeerde ingang.. zoeken... en patat lauw.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Paula, Wat vervelend dat de aantekening niet goed was aangekomen bij de bezorger. Wij gaan er extra goed op letten dat dat niet meer kan gebeuren. Bedankt voor de feedback, wij gaan ons uiterste best doen om de volgende keer die 5 sterren te verdienen⭐. Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 24-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Al een paar weken bestellen wij nu via de site. Omdat het via whatsapp niet meer kon. Dit gaat allemaal prima en snel. Echter merken wij wel dat sinds Bram ladage ook bezorgd dit ten kosten gaat van de tijd voor het afhalen. Meerdere malen hebben wij langer dan 10 minuten moeten wachten op onze bestelling die wij online bestellen. We zien dan ook dat er heel druk en hard gewerkt wordt aan de bestellingen die rond gebracht moeten worden. Wellicht omdat het nieuw is moet er nog een bepaald ritme in gevonden worden, wat wij begrijpen. En nu ( vanavond) na dus een paar keer lang hebben te moeten wachten, had ik mijn bestelling heel vlot. De tijd die ik op site invoer (18.25). Was met enkeke minuten na die tijd gereed. Dat was erg prettig. Daarnaast is het niet erg om even te wachten maar 10 min tot 15 min vind ik lang voor een afhaal bestelling. Maar up and running zeg ik altijd maar. Het blijft de lekkerste patat die er is.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Sandra, Ten eerste...dank je wel voor je begrip en deze mooie review.😍 Het ligt niet aan het bezorgen...want dat doen we immers al bijna een jaar. Maar inderdaad hoe hard wij ook werken om alle bestellingen op tijd klaar te krijgen...lukte het ons niet om alle bestellingen op dezelfde tijd klaar te hebben.😅 Onze bakwand kon de hoeveelheid niet aan.🙉 Wij hebben dit probleem intern opgelost en een andere werkwijze toegepast. Zelf vonden wij dat ook heel vervelend en werden er ook best wel nerveus van.😂 We willen immers alleen maar tevreden klanten 😍en iedereen tevreden houden. 💪🏻 Het moet natuurlijk wel een feessie blijven om bij ons jouw brammetje te komen halen.🎉 En voor ons een feessie om het te mogen maken.❤️ Nogmaals dank je wel voor je begrip en tot gauw! Liefs, Team Spaland🥰

, 24-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima verzorgd en erg lekker. Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Leen voor jouw positieve review.💪🏻 Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Voor ons een grote stimulans om zo door te gaan.😍 Liefs, Team Spaland🥰

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerlijke patat en top bakkers! Bedankt weer Sam & de meiden!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel lieve Rowenda voor jouw lieve, motiverende review.💪🏻😍 Liefs, Sam & de meiden van Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst wat besteld Alles was prima en heerlijk Goed geregeld allemaal

Reactie van Bram Ladage:Beste Hassfeld, Hier doen wij het voor.💪🏻 Super bedankt voor deze prachtige review, hier worden wij helemaal blij van!😁 Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zo lekker

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Youri voor die mooie 5 sterren ⭐️. Hier worden wij een partijtje blij van.😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 18-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Alles was lekker! Heerlijk genoten!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Marina , wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. 😍 Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was precies op tijd en het eten was wat ik van Bram gewend ben helemaal TOP

Reactie van Bram Ladage:Hier doen wij het voor.💪🏻 Super bedankt voor deze prachtige review, hier worden wij helemaal blij van!😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 13-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Jeanette voor die geweldige 5 sterren ⭐️ . Hier worden wij een partijtje blij van.😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 11-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor de 5 sterren ⭐️. Hier worden wij super enthousiast van.💪🏻😁 Liefs, Team Spaland🥰

, 09-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekkere patat en ook al gebruik gemaakt voor de sneeuw van jullie bezorgdienst. Deze is ook top!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel fam. Dolleman voor deze geweldige review. Dt maakt ons blij en motiveert ons zeker om door te gaan met deze dienst.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk !

Reactie van Bram Ladage:Dankjewel Romana voor jouw heerlijke review 😀. Hier worden wij pas blij van! Liefs, Team Spaland🥰

, 06-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opnieuw prima voor elkaar. Ruim op tijd, lekker warm beorgd en prima producten!!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Peter voor jouw geweldige review.💪🏻 Hier worden wij blij van! Liefs, Team Spaland🥰

, 05-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging heel snel. Laatste tijd wat erg harde patatten, maar verder ALLES prima verzorgt. Fijn weekend.

Reactie van Bram Ladage:Bedankt voor de super review Ria! Wij gaan ons uiterste best doen om die 5e ster binnen te slepen. 💪⭐ Veel liefs, Team Spaland

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Aardige meiden goed en vriendelijk geholpen en netjes op tijd. Goede en lekkere producten. Al met al vijf sterren waard.

Reactie van Bram Ladage:Dankuwel voor de goeie review! ⭐ Dat motiveert ons weer enorm om zo door te gaan. 💪 Veel liefs, team Spaland 🥰

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgd en genoten van een warme bram en snacks. Goeie service zoals áltijd.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Bianc voor jouw positieve review. Hier worden wij blij van 😀 en motiveert ons zeker om als team zo door te gaan.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 02-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De frietjes waren als vanouds en de frikandel speciaal was wederom weer goed. Attente jongedame die bezorgde en zeer vriendelijk. Het was haar eerste keer, maar van ons mag ze vaker komen.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor je positieve review Pascal. Ze vertelde het...Je hebt haar met jouw reactie een glimlach op haar gezicht getoverd en daardoor werd ze nog enthousiaster. Het was haar eerste bezorgbestelling.😀 Dank je wel daarvoor. Een beetje steun kon ze wel gebruiken en ja...ze is echt leuk! Liefs, Team Spaland🥰

, 02-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De liefste mensen brengen de lekkerste burgertjes!

Reactie van Bram Ladage:Die bezorgen wij graag bij de allerliefste mensen❤️ Dank je wel lieverd voor deze bramtastische review. Daar worden wij helemaal blij van!💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰 Oja, de groetjes terug😂

, 02-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteravond weer een heerlijk Brammetje besteld. Werd keurig op tijd en lekker warm en niet te vergeten met een vriendelijke glimlach bezorgd 😁 Zoals gewoonlijk weer heerlijk 😁 Miste alleen een muts bij de bezorging? Maar super tevreden

Reactie van Bram Ladage:Hahahaha😂, de mutsen zijn al een paar dagen op. Anders hadden wij hem er natuurlijk bij gedaan Anneke. Dank je wel voor deze positieve review. Hier doen wij het natuurlijk allemaal voor. 💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰 En de groetjes van die muts😜 ( je weet wel....)😉

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend bereid, goed verpakt en stipt geleverd, echt prima ervaring.

Reactie van Bram Ladage:Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Peter. Dank je wel voor deze geweldige 5 sterren.💪🏻 Liefs. Team Spaland🥰

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jullie zouden 5 sterren hebben gekregen als de bijbestelde pindasaus bij de berenhappen echt aanwezig was geweest, er zat zo weinig op, dat was wel een teleurstelling, zeker gezien je daarvoor extra betaald. Verder heerlijk gegeten.

Reactie van Bram Ladage:Dank jullie wel voor jullie positieve review fam Luijten. We gaan ervoor om de 5 sterren van jullie te verdienen.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Via de mail een bestelling geplaatst, wordt direct verwerkt en tijdstip van afhalen is nagenoeg tot op de minuut gegarandeerd! Overigens voor de medewerkers een dikke pluim , wat een team !! Chapaeu mensen , jullie mogen terecht trots zijn op jullie zelf !!! Hardwerkende , vrolijke en klantvriendelijke mensen die mag altijd met een glimlach op hun gezicht de klanten te woord staan en helpen !! Voor mij is dit hele team een dikke 10 waard !!

Reactie van Bram Ladage:Jeetje Mary, wat een ontzettende lieve woorden.❤️ Echt super bedankt. Hier doen wij het allemaal voor...💪🏻 Dit motiveert ons zeker om als team zo door te gaan. Super lief van je! Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk binnen 15 minuten bezorgd en alles was vers en lekker weer!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Kader voor jouw positieve review.😍 Hier doen wij het voor💪🏻. Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Jenske voor jouw 5 sterren😍, dit motiveert ons heel erg om op deze manier door te gaan. Top! Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect!!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Karin voor deze positieve review, dit motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Heel slecht deze keer!! Bij het ophalen bleek dat ze de bestelling vergeten waren. Moest naar gevraagd worden en uiteindelijk bijna 40 minuten na afgesproken tijdstip bestelling meegekregen. Geen pindasaus over de berenklauwen, frikadel speciaal zonder uitjes was met pindasaus en mayonaise. Geen excuses voor vergeten bestelling en extra wachttijd.

Reactie van Bram Ladage:Beste John, Wat vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft gehad, hier zijn zeker geen excuses voor. Wij proberen juiste iedereen een goeie ervaring en beleving te geven. Uw bestelling stond in ons systeem op bezorgen en niet op afhalen, hierdoor was deze niet klaar toen u bij ons was, wat weer zorgde voor verwarring bij ons. Helaas hebben wij hierdoor wat fouten gemaakt, waar wij zeker ook onze excuses voor willen aanbieden. Ook moet bij de berenklauwen de pjndasaus los worden besteld en deze stond helaas niet op de bon. Zou u misschien contact op willen nemen op 010 - 449 0228 en dan vragen naar Froukje? Dan gaan wij het op een nette manier voor u oplossen. Wij hopen dat het ondanks alles toch gesmaakt heeft. Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ze zijn sneller dan het geluid 17.30 afgesproken om te bezorgen en 17.15 voor de deur. bestelling wederom helemaal compleet en warm.

Reactie van Bram Ladage:Dankjewel Michelle voor de goeie review! Dat motiveert ons om zo door te gaan. 🤩 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, eten was lekker! Alleen een beetje afgekoeld.

Reactie van Bram Ladage:Bedankt voor je review Denise! Wij gaan ons uiterste best doen om de volgende keer die 5e ster ook binnen te slepen. 💪 Veel liefs, Team Spaland 🥰

, 28-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk en warm en snelle service 😁😁

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel lieve Dees voor jouw positieve review 😀, dat doet ons goed om te lezen.💪🏻 Liefs. Team Spaland🥰

, 27-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goede bezorging en lekker als altijd. Het ijs was nog lekker koud en niet gesmolten, terwijl de patat nog goed heet was!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Anne voor jouw positieve review. Deze 5 sterren motiveert ons zeker om zo door te gaan. Top! Liefs, Team Spaland🥰

, 27-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Bedankt voor de geweldige review Patries! Dit motiveert ons om door te gaan. Veel liefs, Team Spaland 🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We hadden besteld voor afhalen, bij komt was het net klaar dus niet eens hoeven wachten! En het smaakte zoals gewoonlijk weer super lekker!

Reactie van Bram Ladage:Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent😀, hier doen we het voor...💪🏻 We doen ons uiterste best om het voor jullie zo makkelijk en veilig mogelijk te maken...en snel natuurlijk.😂 Dank je wel voor jouw positieve beoordeling. Dit motiveert ons zeker om zo door te gaan Liefs, Team Spaland🥰

, 26-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorginh

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Chantal voor jouw 5 sterren ⭐️, dit motiveert ons zeker om door te gaan in deze lastige tijd. We doen ons uiterste best.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zag er goed uit en prima van smaak.

Reactie van Bram Ladage:Dank u wel voor deze positieve beoordeling. Dit motiveert ons enorm in deze lastige tijd.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd bezorgd en weer héérlijk gegeten!!

Reactie van Bram Ladage:Wat leuk om te lezen Angelique 😀, Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker, vers en goed. Alleen zout vergeten.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Mart voor deze positieve beoordeling.😀 Volgende keer krijg je een extra zakje zout.😉😂 We zullen er zeker opletten. Bedankt voor je feedback.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling kwam keurig op tijd. Het eten was echt heel lekker en vooral nog echt heel warm! Super!!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Katja voor deze positieve beoordeling. Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was netjes verzorgd en op tijd ! Was weer heerlijk

Reactie van Bram Ladage:Wat leuk om te lezen😀, we doen ons uiterste best.💪🏻 Dank je wel voor deze positieve beoordeling. Groetjes, Team Spaland🥰

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Linda voor jouw positieve beoordeling.😍 Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten,lekker warm nog,en snelle bezorging.

Reactie van Bram Ladage:Wat leuk om te lezen 😀, dank je wel voor de goede beoordeling. Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk en goed warm, ook de bezorger erg vriendelijk en netjes

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Nancy voor jouw positieve beoordeling 😀, we doen onze uiterste best, maar dat weet jij wel.💪🏻 Groetjes, Team Spaland🥰

, 19-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker! Snel bezorgd door een lieve mevrouw!

Reactie van Bram Ladage:Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent.😀 We zullen het doorgeven aan onze bezorgers, dit zal ze zeker motiveren.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima systeem , makkelijk zelf je menu samenstellen of keuze maken uit diverse menu's, betalen via je bank app. Wachten op de mail wanneer je je bestelling op kunt halen , geen lange tijd wachten , heerlijk .

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Mary voor jouw positieve beoordeling.😀 Dit motiveert ons zeker in deze lastige tijd.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerlijk ! Bestemming op tijd klaar en kwaliteit is perfect.

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Grinnetje voor jouw positieve beoordeling.😀 Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Geef mij de Whatsapp maar weer terug, dat vond ik voor mijzelf handiger. Verder geen klachten, was prima geregeld.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Henk😀, dank je wel voor jouw positieve beoordeling. Ik begrijp dat je het via de Whatsapp makkelijker vond hoor, maar met het oog op de toekomst hebben omtrent het bezorgen & afhalen hebben wij geïnvesteerd in een nieuw systeem. Het is voor ons ook wennen...😂 Maar werkt super handig en snel. 💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Facebook en andere sociale media melden op zaterdagavond dat bezorgen een optie is. Ook de website zelf vermeldt dit. Na bestellen en betalen blijkt dit pas vanaf maandag mogelijk te zijn. Medewerkster van de vestiging in Spaland was heel vriendelijk en beloofde het betaalde bedrag terug te storten.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Cees, Wij hebben elkaar gesproken aan de telefoon. Dit was een miscommunicatie en als het goed is is het bedrag intussen teruggestort naar u. Zo niet, wilt u dit dan laten weten.😊 Liefs van die lieve mevrouw 🥰

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Grote bak friet voor 2-3 personen was kleiner dan 2 grote friet, terwijl je er wel meer voor betaald. Daarnaast kregen we friet uit oude puntzak bestelling die niet was opgehaald.. daardoor oude koude friet. Niet van jullie gewend. 1745 lukte ook niet, om 18:03 kregen we het pas mee. Maar normaalgesproken is het gewoon goed, dus hopelijk blijft het bij een momentopname

Reactie van Bram Ladage:Hoi Mart, Wij zijn nagegaan waar dit fout is gegaan, u bent geholpen door een nieuw lid van onze Bram-familie en ondanks dat wij haar ieder moment bijstaan, hebben wij op een te druk moment dit niet opgemerkt. Maar natuurlijk gaan wij dit goed maken met u. Op vertoon van dit bericht krijgt u de volgende keer een kleine familiebox van ons tegoed. Wij willen immers alleen tevreden gasten.😀💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Goed overzicht op de bestellijst. Keurig op tijd klaar. Jammer dat tot nu toe bij bestellingen waarbij een zakje mosterd hoort, deze in bijna alle gevallen ontbreekt. Op de website is het nu zelfs een (gratis) product dat je kan mee bestellen, maar ook nu niet aangetroffen in de (keurige) papieren tas. Gebeurt te vaak. Verder een aanrader.

Reactie van Bram Ladage:Hoi Arie, Bedankt voor jouw feedback, we zullen er beter op letten dat jouw zakje mosterd er volgende keer bijzit. Natuurlijk doen wij onze uiterste best, maar deze is ons net ontglipt.😅 Liefs, Team Spaland🥰

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

De bestelling ging heel makkelijk en was op tijd klaar het personeel bij bram in spaland zijn altijd vriendelijk en gezellig en goede producten kom gauw weer langs om een heerlijke bram te halen

Reactie van Bram Ladage:Wauw Jannie😀, wat een ontzettende lieve beoordeling. Dit doet ons goed in deze lastige tijd. 💪🏻 Dank je wel namens ons allemaal. Liefs, Team Spaland🥰

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Weer heerlijk gegeten en wat zijn we weer vriendelijk geholpen!

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel Viona voor jouw positieve beoordeling.😀 Onwijs bedankt namens ons allemaal.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Simpel te bestellen. Vriendelijke dames gewoon goed geholpen.

Reactie van Bram Ladage:Echt super bedankt voor jouw positie beoordeling 😍 Dit motiveert ons enorm.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten, kon het snel ophalen en hoef nergens naar binnen nu met corona. Top!

Reactie van Bram Ladage:Hoi Ikke, Fijn hè dat het nu zo makkelijk gaat, wij doen ons uiterste best om het voor iedereen zo makkelijk en veilig mogelijk te maken. 😊 Dank je wel voor jouw positieve beoordeling. 💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

de frietjes waren weer lekker. voor mij hoeven de plastic vorkjes er niet bij... maar die optie kun je niet opgeven bij de bestelling. eigenlijk gooi ik ze altijd meteen weg... misschien een idee om die optie erbij te zetten

Reactie van Bram Ladage:Dank je wel voor jouw feedback en natuurlijk de positieve beoordeling. We zullen jouw advies meenemen.💪🏻 Liefs, Team Spaland🥰