Beoordelingen van Bram Ladage Schiedam
Recente recensies
Kader
Kwam supersnel en warm!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
nel
mooi op tijd ,lekker eten
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren nel ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
San
Was weer heerlijk
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden San. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Linda Pejic
Helaas bij thuiskomst kwam ik erachter dat er voor 1 Bram geen saus (Mayo/Pinda) bij zat.
Reactie van Bram Ladage
Beste Linda Pejic, we hopen dat alles verder gesmaakt heeft. Onze excuses voor het ontbrekende bakje saus. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Als u dit aangeeft bij uw volgende bestelling in de opmerkingen krijgt u deze nog van ons tegoed. Veel liefs, team Spaland🥰
Mar
Netjes verzorg, goed warm en heel snel bezorgd
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Mar. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Nathalie
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Nathalie ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Meuer
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review Meuer, wij gaan er ons uiterste best voor doen om de volgende keer die 5e ster ook te verdienen. Veel liefs, Team Spaland 🥰
hans Hulscher
alles was prima en zeer snel geleverd top geregeld
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review hans Hulscher, wij gaan er ons uiterste best voor doen om de volgende keer die 5e ster ook te verdienen. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Matthijs Verhagen
Service met een glimlach en het stond klaar bij afhalen
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Matthijs Verhagen. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
NJE
keurig op tijd
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review NJE. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
E
Heerlijk. Friet was wel al wat afgekoeld helaas.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Beste E, Wij zijn erg blij dat het eten gesmaakt heeft. Wij doen er alles voor om uw bestelling zo heet mogelijk te leveren, zo pakken wij de bestelling pas in als de bezorger gereed is en hebben wij kruiken in de bezorg bakken om de bestelling extra warm af te kunnen leveren. De bestelling verliest echter altijd iets van zijn hitte, dit is ook wanneer je zelf bij de winkel afhaalt. Hopelijk tot snel. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Martje
Eten was heerlijk. Op tijd gebracht door een vriendelijke jongen met een glimlach.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Martje ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. We zullen de complimenten door geven aan onze bezorger❤️ Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Taar
Ik had twee broodjes hamburger besteld, 1 met uitjes en 1 zonder, maar op 1 met zat geen uitjes, helaas. Die miste ik wel. Verder was het wel smakelijk. Er mag wel meer aandacht aan besteed worden, ik wacht liever langer op een goed belegd broodje hamburger, dan dat het binnen 15 min er is. Maar ik klaag niet.
Reactie van Bram Ladage
Beste Taar, we zijn blij om te horen dat alles gesmaakt heeft. Onze excuses voor de ontbrekende uitjes. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Als u dit aangeeft bij uw volgende bestelling in de opmerkingen krijgt u deze nog van ons tegoed. Hopelijk tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Nathalie
Super snel, super lekker,tot de volgende keer!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Nathalie. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Susanne
De patatjes waren erg donker gebakken, niet zo lekker als normaal. Snacks en burger waren heerlijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Beste Susanne, We zijn blij dat de snack en de burgers gesmaakt hebben.💪🏼 Elke dag testen wij de patat, zo bepalen we hoe we de rest van de dag de patat bakken. Ook bakken wij de patat met timers, zodat de kwaliteit hiervan consistent is. In de winter wordt een deel van de zetmeel in de aardappel omgezet naar glucose, hierdoor bakt de patat wel iets donkerder. Als u de patat iets minder doorgebakken wil kunt u dit altijd aangeven in de opmerkingen dan houden wij hier rekening mee❤️ Veel liefs, team Spaland🥰
Jeroen Roelse
Bij elke bestelling vraag je het jezelf af. Zal het weer zo lekker zijn als de vorige keer? Een volmondig ja is dan steevast het antwoord. De Bram in Spaland levert kwaliteit. Daar kunnen we kort in zijn. Lekker eten, top service en een stel leuke medewerkers zijn jullie!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Jeroen Roelse. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Offerman
Alles was weer zalig. En snel bezorgd Alleen is er 1 dingetje ik had vandaag met deze bestemming eigenlijk 5 punten voor kortings code op mijn bon moeten zien maar stond er echt niet op. Dit was een keer daarvoor ook al het geval. Heb vandaag erover gebeld met jullie. Medewerkster gaf aan dat de code onstaan de bon staat (het laas niet het geval )en anders een email maar ook dat heb ik al geruime tijd niet meer gehad met de kortingscode Zie ik iets over het hoofd wat ik met het afrekenen misschien nog moet aanvinken ?
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Offerman. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. We sturen u persoonlijk een mailtje met uw kortingscode, dan kunt u deze de volgende keer gebruiken. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Danny
De oude patatjes/aardappelen waren iets lekkerder. Hoop dat ze terugkomen.
Reactie van Bram Ladage
Beste Danny, We zijn met veel van onze vestigingen overgestapt naar patat met schil. Wij zijn als Bram Ladage maatschappelijk betrokken en uit duurzaam oogpunt zijn wij hier op overgestapt. De geschilde aardappel is kort houdbaar en daardoor moet er elke dag een levering bezorgd worden. Door de overstap naar ongeschild, reduceren wij het vervoer tot 2x per week. Hiermee dragen wij bij aan minder stikstofvervuiling. Bovendien dragen we hierdoor ook bij aan afvalreductie. De wereld is in constante verandering, het is voor ons belangrijk om hierin mee te bewegen. Uiteraard vinden we het jammer dat dit minder bij u in de smaak valt, maar zoals hierboven uitgelegd, staan wij achter onze keuze en zullen deze niet veranderen. Toch hoop ik dat wij u blij kunnen maken met onze patat, een lekkere snack of iets anders in de toekomst. Veel liefs, team Spaland🥰
Jolanda Krootjes
De kwaliteit van het eten was zoals altijd goed maar helaas geen zout, vorkjes en servetjes terwijl ik dit wel had aangevinkt.
Reactie van Bram Ladage
Beste Jolanda Krootjes, we zijn blij om te horen dat alles gesmaakt heeft. Onze excuses voor de ontbrekende zout, servetjes en vorkjes. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Dit zullen we de volgende keer extra goed checken. Veel liefs, team Spaland🥰
Martin van der Hoeven
Netjes op tijd, keurig verpakt, en het eten was nog lekker warm.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Martin van der Hoeven. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
David Mulder
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren David Mulder ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Conny koning
Frites veel te donker en lauw Teleustellend
Reactie van Bram Ladage
Beste Conny koning, Wij doen er alles voor om uw bestelling zo heet mogelijk te leveren, zo pakken wij de bestelling pas in als de bezorger gereed is en hebben wij kruiken in de bezorg bakken om de bestelling extra warm af te kunnen leveren. De bestelling verliest echter altijd iets van zijn hitte, dit is ook wanneer je zelf bij de winkel afhaalt. Elke dag testen wij de patat, zo bepalen we hoe we de rest van de dag de patat bakken. Ook bakken wij de patat met timers, zodat de kwaliteit hiervan consistent is. In de winter wordt een deel van de zetmeel in de aardappel omgezet naar glucose, hierdoor bakt de patat wel iets donkerder. ❤️ Veel liefs, team Spaland🥰
willem
patat was veel te donker sommige stukken zwart en veel kleine stukjes dat zgn patat met schil is geen succes ziet er niet uit de oude patat van bram was beter van smaak dat geld ook voor de kalfs kroket veel te hard door gebakken het is niet meer wat het is geweest
Reactie van Bram Ladage
Beste Willem, We proberen altijd zoveel mogelijk kleine en lelijke stukjes patat eruit te halen. Maar hier zullen we de volgende keer nog iets beter op letten. Elke dag testen we de patat en bakken we op basis hiervan de patat met timers. En onze snacks bakken we ook op vaste timers. Zo doen we er alles aan om altijd dezelfde kwaliteit te leveren. Wel bakt de patat iets donkerder in de winter omdat er dan door de kou meer glucose in de aardappel zit. Als u de patat of kroket iets zachter gebakken wil hebben kunt u dit altijd aangeven in de opmerkingen, dan houden wij hier rekening mee. Veel liefs, team Spaland🥰
Danielle
Helaas zonde Hamburger was bijna zwart? En verbrand Ook de patat was keihard
Reactie van Bram Ladage
Beste Danielle, Wat vervelend dat u niet geheel tevreden was over uw bestelling. Elke dag testen we de patat en bakken we op basis hiervan de patat met timers. En onze snacks bakken we ook op vaste timers. Zo doen we er alles aan om altijd dezelfde kwaliteit te leveren. Wel bakt de patat iets donkerder in de winter omdat er dan door de kou meer glucose in de aardappel zit. Iedereen heeft vaak een net iets andere voorkeur met hoe de hamburger gebakken moet zijn. De een houd van een doorgebakken hamburger en de ander heeft hem liever een stuk minder doorgebakken. Wij proberen altijd een beetje hiertussen te zitten tenzij er anders is aangegeven. Als u de patat of hamburger iets korter gebakken wil hebben kunt u dit altijd aangeven in de opmerkingen, dan houden wij hier rekening mee. ❤️Veel liefs, team Spaland🥰
Nathalie
Toffe en vriendelijke bezorger,genoten van jullie overheerlijke snacks/producten.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Nathalie. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
M
Broodje kroket was heerlijk evenals de hamburger, alleen jammer van teveel aangebrande zwarte en harde patatjes. Bezorging is altijd vriendelijk en correct.
Reactie van Bram Ladage
Beste M, we zijn blij dat de burger en kroket gesmaakt hebben. Elke dag testen wij de patat, zo bepalen we hoe we de rest van de dag de patat bakken. Ook bakken wij de patat met timers, zodat de kwaliteit hiervan consistent is. In de winter wordt een deel van de zetmeel in de aardappel omgezet naar glucose, hierdoor bakt de patat wel iets donkerder. Als u de patat graag want minder krokant heeft kunt u dit altijd vermelden in de opmerkingen dan houden wij hier rekening mee.❤️ Veel liefs, team Spaland🥰
Jeanette Vollmer
De bezorger was netjes en beleefd.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze geweldige review Jeanette Vollmer. Onze bezorgers fietsen altijd lekker door om de bestelling zo heet en snel mogelijk bij jullie te krijgen. Tot snel. Veel liefs, team Spaland 🥰
Jo
Heerlijk eten maar belachelijk hoge prijzen. €15 voor een frietje, bereklauw en kroket! Een bereklauw €5,30 en als je er pindasaus bij wil hoppa voor een klein beetje pindasaus (echt weinig!) betaal je €1,65!! Te gek voor woorden, de saus zou inclusief moeten zijn bij al zo'n megahoge prijs voor de bereklauw. Jullie zorgen ervoor dat jullie producten alleen nog maar voor de elite zijn met deze bizarre prijzen.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Jo, daar worden wij hartstikke blij van. Fijn dat alles gesmaakt heeft. Voor het bezorgen betaald u een kleine toeslag, u kunt de bestelling natuurlijk altijd afhalen, dan betaald u die toeslag niet en zal uw bestelling iets goedkoper zijn. Maar zeg nou zelf, het gemak van het bezorgen van overheerlijke zelfgemaakte brammetjes, dat is toch ook wat waard. 😊 Veel liefs, Team Spaland🥰
Visser
Frikandel niet warm, de rest wel en dat was lekker!
Reactie van Bram Ladage
Beste Visser, Bedankt voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onze service weer extra verbeteren. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Wij doen er alles voor om uw bestelling zo heet mogelijk te leveren, zo pakken wij de bestelling pas in als de bezorger gereed is en hebben wij kruiken in de bezorg bakken om de bestelling extra warm af te kunnen leveren. De bestelling verliest echter altijd iets van zijn hitte en bij een frikandel speciaal gaat er ook nog koude saus op, waardoor deze nog sneller afkoelt. U kunt de volgende keer aangeven in de opmerkingen dat u deze saus liever apart wilt, dan zullen wij dat met liefde voor u doen. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Rob
De beste patat, eventjes moeten wachten en zeer vriendelijk personeel
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Rob. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland☺️
M.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review M. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Yilmaz
Sneller dan verwacht en lekker warm bedankt voor de medewerkers
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze geweldige review Yilmaz. Onze bezorgers fietsen altijd lekker door om de bestelling zo heet en snel mogelijk bij jullie te krijgen. Tot snel. Veel liefs, team Spaland 🥰
Peter
Toppers!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Peter. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
jenny
snelle levering dus alles lekker warm bij aankomst
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze geweldige review jenny. Onze bezorgers fietsen altijd lekker door om de bestelling zo heet en snel mogelijk bij jullie te krijgen. Tot snel. Veel liefs, team Spaland 🥰
Barney
De smaak was als vanouds, lekker. Alleen jammer dat we bijna 1½ uur moesten wachten en het eten was bijna koud 😟 Heel erg jammer!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor uw review Barney, wij zullen de feedback meenemen om onze service te verbeteren. Wij zijn blij dat uw bestelling gesmaakt heeft, hier werken wij elke dag weer hard voor. U heeft uw bestelling geplaatst om 18:05 en wij hebben deze bezorgt om 19:05. Dit is een bezorgtijd van 60 minuten, wat wij voor een drukke vrijdagavond nog zeer acceptabel vinden. Hopelijk tot snel! Veel liefs, Team Spaland 🥰
Jeff
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Jeff ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Hilda Molendijk
Kwaliteit eten is goed, had online besteld, maar ze waren me gewoon vergeten.... moest ernaar vragen. (had alleen een patat met pindasaus besteld, dus zo ingewikkeld was het niet)
Reactie van Bram Ladage
Beste Hilda Molendijk, we zijn blij dat àlles gesmaakt heeft, daar doen wij het tenslotte voor. Door de drukte was uw bestelling helaas iets later klaar onze excuses hiervoor.❤️ Maar we kunnen u verzekeren dat we u niet vergeten waren.💕 Hopelijk tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Chantal
Helemaal top! Op de afgesproken tijd, warm en lekker.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Chantal. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Mira
Heerlijke patat en kipburger. Lekker snel bezorgd!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Mira. Daar worden wij hartstikke blij van. We zijn zelf ook groot fan van onze kipburgers en patat. Tot snel. Veel liefs, Team Spaland🥰
Sylvia
Helaas was alles behoorlijk lauw... Bezorger was wel aardig, hij kon er waarschijnlijk niets aan doen
Reactie van Bram Ladage
Beste Sylvia, Wat vervelend dat u niet geheel tevreden bent met uw bestelling. Wij doen er ons uiterste best voor om uw bestelling zo heet mogelijk te leveren. De patat wordt pas geschept als de bezorger gereed is, die vertrekt direct zodra de bestelling klaar is. Wij hebben kruiken in de bezorg tassen om de bestelling extra warm af te kunnen leveren. De bestelling verliest echter altijd iets van zijn hitte, zeker met de vrieskou. Dit zou ook gebeuren als u de bestelling aan de winkel zou afhalen. Wij hopen dat de brammetjes verder wel heerlijk gesmaakt hebben. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Dick C. Slager
Zowel bitterballen als frikandel waren lauw I.p.v. warm, waardoor minder smaakvol.
Reactie van Bram Ladage
Beste Dick, Bedankt voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onze service weer extra verbeteren. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Wij doen er alles voor om uw bestelling zo heet mogelijk te leveren, zo pakken wij de bestelling pas in als de bezorger gereed is en hebben wij kruiken in de bezorg bakken om de bestelling extra warm af te kunnen leveren. De bestelling verliest echter altijd iets van zijn hitte en bij een frikandel speciaal gaat er ook nog koude saus op, waardoor deze nog sneller afkoelt. U kunt de volgende keer aangeven in de opmerkingen dat u deze saus liever apart wilt, dan zullen wij dat met liefde voor u doen. Kunt u bij uw volgende bestelling deze review benoemen? Dan krijgt u er van ons een extra groot portie bitterballen bij (extra doorgebakken😁) Veel liefs, Team Spaland 🥰
Nathalie
Supersnel,supervriendelijke bezorger,alles goed warm,zeer smakelijk gegeten,top!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze geweldige review Nathalie. Onze bezorgers fietsen altijd lekker door om de bestelling zo heet en snel mogelijk bij jullie te krijgen. Tot snel. Veel liefs, team Spaland 🥰
Sabine
Voor een teamoverleg een lekker brammetje besteld. De levering was op tijd en iedereen heeft gesmuld
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Sabine. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
M.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren M ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Berend
Alles was geleverd wat besteld was, ook wat was toegezegd, zodat we dit keer een prima snack-avondje hadden!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Berend. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
A.Groeneveld
Frites waren weer erg lekker. Alleen de portie grote was niet ok, bij een portie was het bord vol en bij de ander was het bordje half vol
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review A. Groeneveld, wij gebruiken uw feedback graag om onze service weer te verbeteren. Fijn dat de brammetjes goed gesmaakt hebben, daarvoor werken wij altijd met veel passie en plezier aan uw bestelling. Een normale bram is ongeveer 250 gram, maar soms als er wat van die heerlijke patatjes in de schaal over blijven, gooien we die er nog extra bovenop. Zodat u meer heeft om van te smullen. Hierdoor kwam de hoeveelheid niet overeen van beide zakken, onze excuses voor de verwarring. Tot snel. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Robert
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Robert ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Renate Erkens
De friet met snacks waren heerlijk. Alleen viel het wel op dat de porties (4x grote patat) bij 2 personen echt veel minder was. Dat was meer een normale friethoeveelheid.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Beste Renate Erkens, een grote patat bij ons is ongeveer 300 gram en we proberen altijd te zorgen dat alle zakken even goed gevuld zijn. We zullen er volgende keer extra goed op letten dat alle u (ongeveer) even veel heeft in alle zakken. Veel liefs, team Spaland❤️
M
Eten was Prima en aardige bezorger
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review M. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Linda
Goed eten en goede service. Maar blijf t echt duur vinden.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze supergoeie review Linda, daar worden wij hartstikke blij van. Wij helpen iedereen altijd met een extra grote glimlach natuurlijk. 😁 Helaas zijn onze prijzen ook meegestegen, net als allemaal. Maar daar krijgt u natuurlijk ook wel echte overheerlijke handgemaakte brammetjes voor. 🤩 Tot de volgende keer! Veel liefs, Team Spaland 🥰
Corry Rietveld
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze geweldige review Corry. Onze bezorgers fietsen altijd lekker door om de bestelling zo heet en snel mogelijk bij jullie te krijgen. Tot snel. Veel liefs, team Spaland 🥰
Jenny
Alles was goed. Flesje cola vergeten: werd heel snel na gebracht. Super vriendelijke bezorgster met een grote glimlach( dankjewel!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze leuke review Jenny, wij gaan dit mooie compliment doorgeven aan die leuke bezorgster😁. Tot snel. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Anita
Bram heeft gewoon de lekkerste patat oorlog :-)
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Anita. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Len
Eten was prima maar duurde erg lang
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor uw review Len, uw feedback wordt zeer op prijs gesteld en wij gebruiken dit om onze service altijd weer te verbeteren. Het was vanavond drukker als normaal, waardoor u misschien iets langer op uw brammetjes heeft moeten wachten dan u van ons gewend bent. Wij snappen dat het extra lang aanvoelt als u trek heeft. Gelukkig heeft alles wel heerlijk gemaakt, daar doen wij altijd ons uiterste best voor. Tot snel. Veel liefs, Team Spaland 🥰
M.
Prima op tijd, de patat was heerlijk warm en ook de overige bestelde artikelen smaakten heerlijk!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review M. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Yvonne
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Yvonne ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Bea
Reactie van Bram Ladage
Beste Bea, Wat vervelend dat u niet geheel tevreden was met uw bestelling. Zou u contact met ons op willen nemen op 010 - 449 02 28 om uw review toe te lichten? Wij willen graag onze service verbeteren. Hopelijk tot snel. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Huib Holdermans
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor uw review Huib Holdermans, daar worden wij altijd erg blij van. We gaan er ons uiterste best voor doen de volgende keer die 5e ster ook te bemachtigen 💪🏻. Veel liefs, Team Spaland 🥰
bosschaart
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Bosschaart❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Castorie Carla van Reeuwijk
Goedemiddag, De patat het broodje kroket waren prima maar de mini kipstukje (6 stuks) was een tegenvaller :(( er zaten 2 stukjes kip bij die niet goed waren en die dus weg moeten gooien wat bést zonde is. Groet Carla
Reactie van Bram Ladage
Beste Carla, Bedankt voor uw review, wij stellen uw feedback zeer op prijs, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Wat vervelend dat 2 van de kipstukjes niet voldeden aan onze kwaliteit, dit is absoluut niet de bedoeling. Kunt u dit de volgende keer vermelden in de opmerkingen? Dan krijgt u van ons een lekkere nieuwe portie. Fijn dat de rest van uw bestelling wel geheel naar wens was. Tot snel. Veel liefs, Team Spaland
Sylvia
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review Sylvia, wij gaan er ons uiterste best voor doen om de volgende keer die 5e ster ook te verdienen. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Herma Voets
Alles was keurig verzorgd en op tijd geleverd
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze geweldige review Herma Voets. Onze bezorgers fietsen altijd lekker door om de bestelling zo heet en snel mogelijk bij jullie te krijgen. Tot snel. Veel liefs, team Spaland 🥰
….
Patat was half aangebrand en frikandel speciaal was een zooitje en dat voor die prijs. Voor mij geen bramladage meer
Reactie van Bram Ladage
Beste…., Wat vervelend dat u niet geheel tevreden was over uw bestelling. Elke dag testen wij de patat, zo bepalen we hoe we de rest van de dag de patat bakken. Ook bakken wij de patat met timers, zodat de kwaliteit hiervan consistent is. Mocht u de patat de volgende keer iets zachter gebakken willen hebben, kunt u dit natuurlijk altijd melden in de opmerkingen. We hebben onze frikandellen vierkant laten maken, zodat ze beter in de bakjes blijven liggen voor de frikandellen speciaal om een zooitje te voorkomen. Onze excuses dat de frikandellen speciaal toch een zooitje zijn geworden in de tas. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. En hier zullen we in het vervolg extra goed op letten. We hopen tot een volgende keer. Veel liefs, team Spaland🥰
Elly
Altijd goed
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Elly. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Nathalie
Zou mij geen raad zonder jullie heerlijke producten die goed warm en door super bezorgers thuis bezorgd worden,weten! We hebben weer genoten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Nathalie. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Hanane
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Hanane ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
M
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren M ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Esther Hampel
Super service en super lekker
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Esther Hampel. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Wim van der Waal
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review Wim van der Waal, wij gaan er ons uiterste best voor doen om de volgende keer die 5e ster ook te verdienen. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Marco
Harstikke lekker allern zat minn mromet er niet bij. Wel voor betaald. Vollende keer krijg ik die. We gaan het meemaken.
Reactie van Bram Ladage
Beste Marco, onze excuses voor de vergeten kroket. Deze doen wij zoals afgesproken volgende keer bij de bestelling. En dan zullen we extra goed checken of de kroket erin zit. We zijn blij dat de rest wel heeft gesmaakt.❤️ Veel liefs, team Spaland🥰
Cijs
Vond de patat op veel plekken donker waren,vooral de uiteinde
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Beste Cijs, het kan inderdaad kloppen dat de patat aan bij de uiteinden iets donkerder is. Dit is namelijk een stukje de schil van de aardappels. We hopen dat alles verder heeft gesmaakt. ❤️ Veel liefs, team Spaland🥰
Patricia Van der marel
Heerlijk en perfect geleverd de levertijd was ook snel we gaan vaker bestellen top bram
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Patricia Van der marel. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Rosette
Geen klachten. Was weer prima
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Rosette ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Kleef
Ik bestel wat vaker bij jullie maar voor de 2e x is een grote patat eigenlijk een kleine patat en slap dit kun je niet verkopen i
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Beste Kleef, een grote patat bij ons is altijd ongeveer 300 gram. Wij snappen natuurlijk als je trek hebt dat dit zo op is. We hebben voor de volgende keer eventueel ook een schuitje deze is nog ietsjes groter.❤️ Veel liefs, team Spaland❤️
C van Toer
De Loempia was lauw, zeer matig van kwaliteit, het gebakken eitje erop had een karton smaakt. Nooit meer doen dus. De patat was slap en nattig. Jammer maar niet meer doen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Beste C van Toer, Wij doen er alles voor om uw bestelling zo heet mogelijk te leveren, zo pakken wij de bestelling pas in als de bezorger gereed is en hebben wij kruiken in de bezorg bakken om de bestelling extra warm af te kunnen leveren. De bestelling verliest echter altijd iets van zijn hitte, dit is ook wanneer je zelf bij de winkel afhaalt. Wij hopen dat de bestelling verder wel gesmaakt heeft. De patat testen wij elke dag om te zorgen dat deze altijd van dezelfde kwaliteit is. Wanneer u de patat te slap vindt kunt u altijd in de opmerkingen doorgeven dat u de patat liever een beetje doorgebakken heeft.❤️ Veel liefs, Team Spaland 🥰
Ronald Hersbach
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review Ronald Hersbach, wij gaan er ons uiterste best voor doen om de volgende keer die 5e ster ook te verdienen. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Annemarie
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Annemarie ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Diaan ..
Altijd prima en keurig op tijd klaar.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Diaan. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
L Houwaard
Patat in schil niet lekker, slappe hap. Producten zijn veel te duur
Reactie van Bram Ladage
Beste L Houwaard, We zijn met veel van onze vestigingen overgestapt naar patat met schil. Wij zijn als Bram Ladage maatschappelijk betrokken en uit duurzaam oogpunt zijn wij hier op overgestapt. De geschilde aardappel is kort houdbaar en daardoor moet er elke dag een levering bezorgd worden. Door de overstap naar ongeschild, reduceren wij het vervoer tot 2x per week. Hiermee dragen wij bij aan minder stikstofvervuiling. Bovendien dragen we hierdoor ook bij aan afvalreductie. De wereld is in constante verandering, het is voor ons belangrijk om hierin mee te bewegen. Uiteraard vinden we het heel jammer dat dit bij u niet in de smaak valt, maar zoals hierboven uitgelegd, staan wij achter onze keuze en zullen deze niet veranderen. Toch hoop ik dat wij u blij kunnen maken met een lekkere snack of iets anders in de toekomst. Veel liefs, team Spaland🥰
Willeke
Was heel snel en vriendelijke bezorgster !
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Willeke. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Visser
Was lekker!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review Visser. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Pris
Patat is recent veranderd, nu met schil, maar de oude vond ik veel lekkerder. Kunnen jullie dat weer terugdraaien? Voorheen was jullie patat de beste. Verder is alles top, inclusief de snelle bezorging.
Reactie van Bram Ladage
Beste Pris, We zijn met veel van onze vestigingen overgestapt naar patat met schil. Wij zijn als Bram Ladage maatschappelijk betrokken en uit duurzaam oogpunt zijn wij hier op overgestapt. De geschilde aardappel is kort houdbaar en daardoor moet er elke dag een levering bezorgd worden. Door de overstap naar ongeschild, reduceren wij het vervoer tot 2x per week. Hiermee dragen wij bij aan minder stikstofvervuiling. Bovendien dragen we hierdoor ook bij aan afvalreductie. De wereld is in constante verandering, het is voor ons belangrijk om hierin mee te bewegen. We zijn blij dat u verder wel helemaal tevreden was met de bestelling. Veel liefs, team Spaland🥰
Mehmet
Het was weer even geleden dat ik had besteld. De laatst keer was ik niet heel tevreden en vond ik de portie(s) iets wat aan de kleinere kant maar dit keer was alles uitstekend in orde. De patat is heerlijk net als de burger! Warm en snel bezorgd door een vriendelijke bezorgster. Ik ga weer wat vaker bestellen!! Ga zo door.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Mehmet. Daar worden wij hartstikke blij van. We zijn zelf ook groot fan van onze burgers en patat. Tot snel. Veel liefs, Team Spaland🥰
Mireille
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Mireille ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Nb
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Nb ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
l. noyons
Was net voor sluitingstijd maar alles werd nog klaargemaakt was perfect. Lekker en warm.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie 5-sterren review Noyons. Daar worden wij enorm blij van. En natuurlijk bakken wij van start tot sluit, elk brammetje met evenveel liefde. 😊 Tot snel. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Soraya Breddels
Het eten koelde helaas snel af. Ik vond de prijzen ook best duur geworden.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review Soraya, wij waarderen uw feedback enorm. Wij doen er ons uiterste best voor om de bestelling zo warm mogelijk bij jullie te krijgen, zo leggen we warme kruiken in de bezorgtassen en scheppen wij de patat pas wanneer de snacks zijn ingepakt en er een bezorger klaar staat. Helaas verliest de bestelling altijd een klein beetje hitte, dit gebeurt ook wanneer u de bestelling zelf af komt halen. Hij blijft natuurlijk het warmst wanneer u de brammetjes aan de zaak gelijk op eet 😁 Wij hopen dat uw bestelling verder wel helemaal gesmaakt heeft zoals u van ons gewend bent. Veel liefs, Team Spaland 🥰
Mireille
Heerlijk zoals altijd!
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Mireille. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Rosette
Het was allemaal prima, geen negatieve punten.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden Rosette. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Mireille
De frikandel was lauw, dat smaakte minder lekker dan normaal. De patatjes waren heerlijk en goed op temperatuur.
Reactie van Bram Ladage
Beste Mireille, de frikandellen speciaal verliezen sneller hun warmte vanwege de koude saus, om dit te voorkomen kunt u de saus de volgende keer ook los erbij bestellen. Wij hopen dat de bestelling verder naar wens was. Veel liefs, team Spaland 🥰
Wim
Te veel betaald voor wat wij hebben gekocht. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet meer. Vooral de patat is veel te duur!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze review Wim. Wij helpen iedereen altijd met een extra grote glimlach natuurlijk. 😁 Helaas zijn onze prijzen ook meegestegen, net als allemaal. Maar hiervoor krijgt u wel de luxe dat we uw verse en handgemaakte brammetjes en snacks thuis komen brengen. 🤩Veel liefs, Team Spaland 🥰
Nathalie
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Nathalie ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
B
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren B ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
Aless
Hamburger was compleet verbrand… niet gewend dit… rest was acceptabel, maar niet zoals we gewend zijn…
Reactie van Bram Ladage
Beste Aless, onze excuses voor de hamburger. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest en wij zullen hier de volgende keer extra goed op letten.❤️ Tot de volgende keer. Veel liefs, team Spaland🥰
N de Jong
De nieuwe patat met schil is echt fantastisch
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden N de Jong. Daar worden wij hartstikke blij van. We zijn zelf ook groot fan van onze nieuwe patat met schil. 🤩Tot snel. Veel liefs, Team Spaland🥰
D. v.d. Linde
I.v.m. verjaardags feest toch maar laten bezorgen, mooi op tijd. Smaakte prima, iedereen was wel even stil.........
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze mooie review D. v.d. Linde. Hiervoor werken wij altijd met passie en plezier aan uw bestelling. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Martijn Klok
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor al deze sterren Martijn Klok ❤️ daar worden wij hartstikke blij van. Veel liefs, team Spaland🥰
MC
Super nette en vriendelijke bezorger
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor deze lieve woorden MC. ❤️ daar worden wij hartstikke blij van🥰. Tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Peter van Sliedregt
Alles snel en warm afgeleverd. Bij het openen miste ik het 2e bakje met pindasaus gelijk gebeld en ze wilden het gelijk nog bezorgen.maar dat vond ik niet nodig.Bij de volgende bestelling wordt het alsnog geleverd zonder kosten.Keurig opgelost
Reactie van Bram Ladage
Beste Peter van Sliedregt, super fijn om te horen dat alles gemaakt heeft.❤️ Nogmaals onze excuses voor het vergeten bakje pindasaus. We zullen het volgende keer extra goed controleren.❤️ Hopelijk tot snel. Veel liefs, team Spaland🥰
Peter
Gewoon weer patat bakken zonder schil. Zoals het al sinds 1967 gebeurd. Zonde dat zo'n lekkere zak patat om zeep wordt geholpen door die schil. Geef de mensen in ieder geval een keuze tussen met en zonder schil.
Reactie van Bram Ladage
Beste Peter, We zijn met veel van onze vestigingen overgestapt naar patat met schil. Wij zijn als Bram Ladage maatschappelijk betrokken en uit duurzaam oogpunt zijn wij hier op overgestapt. De geschilde aardappel is kort houdbaar en daardoor moet er elke dag een levering bezorgd worden. Door de overstap naar ongeschild, reduceren wij het vervoer tot 2x per week. Hiermee dragen wij bij aan minder stikstofvervuiling. Bovendien dragen we hierdoor ook bij aan afvalreductie. De wereld is in constante verandering, het is voor ons belangrijk om hierin mee te bewegen. Uiteraard vinden we het heel jammer dat dit bij u niet in de smaak valt, maar zoals hierboven uitgelegd, staan wij achter onze keuze en zullen deze niet veranderen. Toch hoop ik dat wij u blij kunnen maken met een lekkere snack of iets anders in de toekomst. Veel liefs, team Spaland🥰
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor de review Kader, wij gaan er ons uiterste best voor doen om de volgende keer die 5e ster ook te verdienen. Veel liefs, Team Spaland 🥰